Jeg har selv mange film (ca 28 uger afspilning tid).
Det er sjælden at jeg ikke har set en film færdig.
Jeg må indrømme at jeg kunne ikke se "Highlander- Den udødelig" fra 1986 færdig.
Jeg tror kun jeg så 30-40 min før jeg valgte ikke at se den færdig.
En ting var effekterne, men jeg plejer at være god til at have den tid den er laver i i tankerne.
Jeg syntes også det gik meget skævt med hele fortællingen af historien.
Den fik alligevel 7,0 på IMDB med 156.000 afstemninger, så jeg er klar over at der er mange som godt kan lide den. Desværre fungerede den ikke godt for mig.

https://www.imdb.com/title/tt0091203/?ref_=vp_close

#film
#highlander
Jeg har selv mange film (ca 28 uger afspilning tid). Det er sjælden at jeg ikke har set en film færdig. Jeg må indrømme at jeg kunne ikke se "Highlander- Den udødelig" fra 1986 færdig. Jeg tror kun jeg så 30-40 min før jeg valgte ikke at se den færdig. En ting var effekterne, men jeg plejer at være god til at have den tid den er laver i i tankerne. Jeg syntes også det gik meget skævt med hele fortællingen af historien. Den fik alligevel 7,0 på IMDB med 156.000 afstemninger, så jeg er klar over at der er mange som godt kan lide den. Desværre fungerede den ikke godt for mig. https://www.imdb.com/title/tt0091203/?ref_=vp_close #film #highlander
Like
1
0 Kommentarer 0 Delinger 183 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind