Så nærmer vi os kommunevalget.
Alle (næsten) herovre vestpå går meget op i “jo flere jo bedre” . Vi skal for alt i verden sikre befolkningsvækst i kommunen. Branding, reklamer, attraktive byggegrunde osv.
DET KOMMER BARE IKKE TIL AT SKE.
Siden 1968 har vi ikke været i stand til at reproducere os selv og pt er antal børn pr kvinde 1,46.
Dette betyder at vi vil være ca 3 mill danskere ved århundredeskiftet. Og Skive kommune vil være mindst halveret.
Egentlig synes jeg det må blive ganske dejligt! Masser af frisk luft, plads til natur, ingen trængsel på vejene osv….. men hvad siger politikerne!
Så nærmer vi os kommunevalget. Alle (næsten) herovre vestpå går meget op i “jo flere jo bedre” . Vi skal for alt i verden sikre befolkningsvækst i kommunen. Branding, reklamer, attraktive byggegrunde osv. DET KOMMER BARE IKKE TIL AT SKE. Siden 1968 har vi ikke været i stand til at reproducere os selv og pt er antal børn pr kvinde 1,46. Dette betyder at vi vil være ca 3 mill danskere ved århundredeskiftet. Og Skive kommune vil være mindst halveret. Egentlig synes jeg det må blive ganske dejligt! Masser af frisk luft, plads til natur, ingen trængsel på vejene osv….. men hvad siger politikerne!
Like
5
7 Kommentarer 0 Delinger 485 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind