Jeg er direkte skuffet over Roald Als. Venstrefløjen har siden 70'erne haft et kampråb der hed "Bilerne ud af byen!", og nu sidder den gamle boomer og brokker sig over parkeringspladser... Pinligt! Og tonedøvt.

https://politiken.dk/del/ZXx9jZAFW2qw
Jeg er direkte skuffet over Roald Als. Venstrefløjen har siden 70'erne haft et kampråb der hed "Bilerne ud af byen!", og nu sidder den gamle boomer og brokker sig over parkeringspladser... Pinligt! Og tonedøvt. https://politiken.dk/del/ZXx9jZAFW2qw
POLITIKEN.DK
Roald Als: Jeg har stemt på Enhedslisten siden partiets start, men det gør jeg ikke denne gang. Årsagen kører på diesel
Bagsiden | Politikens bagside, altså bagsiden på Politiken. Blandt venner bare kendt som Bagsiden. Et pusterum til dig, der mangler et rum at puste i.
Like
3
3 Kommentarer 0 Delinger 668 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind