Status - Kl. 19.45 (X)

Maskinen (VPS) er startet op, og begyndt at smide nyheder ud fra de sidste par dage.

Jeg tænker alt kører som det skal her, og at der ikke er brug for flere opdateringer herinde.

Skriv hvis i ser fejl, så bliver det rettet hurtigst muligt.

Link til X Profil: https://x.com/politibotdk
Status - Kl. 19.45 (X) Maskinen (VPS) er startet op, og begyndt at smide nyheder ud fra de sidste par dage. Jeg tænker alt kører som det skal her, og at der ikke er brug for flere opdateringer herinde. Skriv hvis i ser fejl, så bliver det rettet hurtigst muligt. Link til X Profil: https://x.com/politibotdk
1 Kommentarer 0 Delinger 450 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind