Fedt.. Endnu en Amerikansk kæde i Danmark.. lige hvad vi har brug for .. mere Amerikansk snask der hverken betaler skat eller minimal skat..

Undskyld mig, men hvorfor fanden bruger man ikke den lokale Pølsevogn, eller den lille Pizza grill biks? De har det svært i forvejen. Det sidste vi har brug for er noget som helst Amerikansk der udkonkurrere vores egne små butikker. Stop dog med at støtte det Amerikanske lort som Dominos, Pizza Hut, Subway, McDonalds, Burger King osv.

Støt det lokale og Dansk ejede.

https://ekstrabladet.dk/underholdning/kultur/five-guys-aabner-i-koebenhavn/10998970
Fedt.. Endnu en Amerikansk kæde i Danmark.. lige hvad vi har brug for .. mere Amerikansk snask der hverken betaler skat eller minimal skat.. Undskyld mig, men hvorfor fanden bruger man ikke den lokale Pølsevogn, eller den lille Pizza grill biks? De har det svært i forvejen. Det sidste vi har brug for er noget som helst Amerikansk der udkonkurrere vores egne små butikker. Stop dog med at støtte det Amerikanske lort som Dominos, Pizza Hut, Subway, McDonalds, Burger King osv. Støt det lokale og Dansk ejede. https://ekstrabladet.dk/underholdning/kultur/five-guys-aabner-i-koebenhavn/10998970
Like
Love
Sad
5
4 Kommentarer 0 Delinger 610 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind