Det er så det princip vi skal have gjort op med.....ikke mindst skal vi have de tech-billionærer inkl Bezoz stoppet, så de ikke breder alt deres "skrammel", herunder Peter Thiels overvågningsudstyr, AI-datacentre mm, ud i Europa, med deres vrøvlede, opblæste oc totalt paranoide argumenter om, at DE er de eneste der KAN redde menneskeheden......ÆHH NEJ TAK TIL DET......BARE NEJ TAK
Det er så det princip vi skal have gjort op med.....ikke mindst skal vi have de tech-billionærer inkl Bezoz stoppet, så de ikke breder alt deres "skrammel", herunder Peter Thiels overvågningsudstyr, AI-datacentre mm, ud i Europa, med deres vrøvlede, opblæste oc totalt paranoide argumenter om, at DE er de eneste der KAN redde menneskeheden......ÆHH NEJ TAK TIL DET......BARE NEJ TAK
0 Kommentarer 0 Delinger 558 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind