Var en tur forbi Skive Lufthavn i Lørdags 18/10-25. I anledningen af deres 50 års jubilæum (17/10-75), der var masser af fly og faldskærmsudspring. Den ældste fly på pladsen var den gule OY-AFW Taylor J2 Cub fra 1936. @GES
Var en tur forbi Skive Lufthavn i Lørdags 18/10-25. I anledningen af deres 50 års jubilæum (17/10-75), der var masser af fly og faldskærmsudspring. Den ældste fly på pladsen var den gule OY-AFW Taylor J2 Cub fra 1936. @GES
Love
Like
Yay
Wow
11
0 Kommentarer 0 Delinger 582 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind