Køb af ny Fairphine, Hollendsk fabriket.
Jamen så har jeg valgt at købe en Fairphone og sat den op. Jeg valgte at installere den med Android 15 styresystem. Jeg turde ikke vælge det alternetive, da jeg ikke var sikker på min bank - rejsekort mm. kunne køre på alternativ syste. Jeg skrev til fabrikanten i Holland, men fik bare et generalt svar med at læse vejledninger mm.. Det kunne jeg ikke...
Like
Love
Yay
16
8 Kommentarer 1 Delinger 2K Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind