Jeg har aldrig besøgt Iran. Da en ven inviterede mig, takkede jeg nej. Han mente, jeg skulle opleve landet med egne øjne og ikke kun fra medierne.

Men Iran overrasker en til tider.
Jeg ved godt, at mange siger, de er undertrykt...

Men har nogen i Vesten gjort noget lignende?
Muslimsk land ;-)



Mir Mohammad Alikhan @MirMAKOfficial
"Wow. Iran har for at ære sin armenske kristne broderfællesskab bygget en metrostation opkaldt efter Jomfru Maria.

I Amerika eller Storbritannien kunne ingen overhovedet tænke sig at bygge en sådan station, fordi den tokulturelle/troende klasse der ville få himlen til at styrtre ned over deres hoveder."
Jeg har aldrig besøgt Iran. Da en ven inviterede mig, takkede jeg nej. Han mente, jeg skulle opleve landet med egne øjne og ikke kun fra medierne. Men Iran overrasker en til tider. Jeg ved godt, at mange siger, de er undertrykt... Men har nogen i Vesten gjort noget lignende? 👇 Muslimsk land ;-) Mir Mohammad Alikhan @MirMAKOfficial "Wow. Iran har for at ære sin armenske kristne broderfællesskab bygget en metrostation opkaldt efter Jomfru Maria. I Amerika eller Storbritannien kunne ingen overhovedet tænke sig at bygge en sådan station, fordi den tokulturelle/troende klasse der ville få himlen til at styrtre ned over deres hoveder."
Like
2
6 Kommentarer 0 Delinger 381 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind