Hej til alle
Jeg er ny i gruppen. Jeg er bluesmusiker og spiller solo jobs og i band. Mit band igennem 10 år, Rosedale Bluesband, holder pause da vores bassist døde helt uventet.
https://socii.dk/posts/42674
Her et klip fra en koncert med bandet.
Glæder mig til at høre om jer her i gruppen.
Hej til alle Jeg er ny i gruppen. Jeg er bluesmusiker og spiller solo jobs og i band. Mit band igennem 10 år, Rosedale Bluesband, holder pause da vores bassist døde helt uventet. https://socii.dk/posts/42674 Her et klip fra en koncert med bandet. Glæder mig til at høre om jer her i gruppen.
0 Comments 0 Shares 203 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In