Hvordan holder du styr på din rollespilskampagne?

Personligt bruger jeg OneNote Online.

En ting er at det er gratis at bruge, men strukturen i programmet giver mulighed for at danne et godt overblik over kampagnen, da man blandt andet kan lave links til de forskellige sektioner. Derudover har man mulighed for at lave en slags "træ-struktur" med flere forskellige grene.

Det simple design og den minimalistiske opbygning gør oplysningerne nemme at få overblik over, men det kræver selvfølgelige at man selv "opfinder" kategorierne som steder, NPC'er, plot osv.

Alt i alt kan jeg varmt anbefale OneNote Online og jeg går meget gerne i detaljer omkring hvordan jeg har opbygget min "kampagne-struktur", skulle der være interesse i dette.
Hvordan holder du styr på din rollespilskampagne? Personligt bruger jeg OneNote Online. En ting er at det er gratis at bruge, men strukturen i programmet giver mulighed for at danne et godt overblik over kampagnen, da man blandt andet kan lave links til de forskellige sektioner. Derudover har man mulighed for at lave en slags "træ-struktur" med flere forskellige grene. Det simple design og den minimalistiske opbygning gør oplysningerne nemme at få overblik over, men det kræver selvfølgelige at man selv "opfinder" kategorierne som steder, NPC'er, plot osv. Alt i alt kan jeg varmt anbefale OneNote Online og jeg går meget gerne i detaljer omkring hvordan jeg har opbygget min "kampagne-struktur", skulle der være interesse i dette. 😊
Like
1
1 Comments 0 Shares 234 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In