Skal vi se, om vi kan få en grubbe op at kører omkring fly simulering.
Her kan vi dele tanker, oplevelser, spørgsmål, foto m.m.
Det er helt ligemeget hvad du flyver på/med, det er ikke størrelsen på simulatoren som der betyder noget, det er vores fælles interesse, som vi skal pleje her.
Her et billede fra min simulator i 2007
Skal vi se, om vi kan få en grubbe op at kører omkring fly simulering. Her kan vi dele tanker, oplevelser, spørgsmål, foto m.m. Det er helt ligemeget hvad du flyver på/med, det er ikke størrelsen på simulatoren som der betyder noget, det er vores fælles interesse, som vi skal pleje her. Her et billede fra min simulator i 2007
1 Comments 0 Shares 214 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In