Hellerup Station by night.
Når man står her og ser togene suse forbi, bliver man mindet om, hvor vigtig jernbanen er, ikke kun som et transportmiddel, men som en livsnerve der binder vores byer og vores land sammen.

Vi skal have mere stabil drift, bedre sammenhæng mellem tog og bus, og en udbygning af de steder hvor flaskehalse bremser både passager- og godstog. Skal Danmark lykkes med den grønne omstilling, er det helt afgørende, at toget er et reelt og pålideligt alternativ til bilen og flyet.

Jeg kæmper for en transportpolitik, hvor jernbanen ikke bare er et supplement, men en stærk rygrad i vores mobilitet, både lokalt og internationalt.
🚉✨ Hellerup Station by night. Når man står her og ser togene suse forbi, bliver man mindet om, hvor vigtig jernbanen er, ikke kun som et transportmiddel, men som en livsnerve der binder vores byer og vores land sammen. Vi skal have mere stabil drift, bedre sammenhæng mellem tog og bus, og en udbygning af de steder hvor flaskehalse bremser både passager- og godstog. Skal Danmark lykkes med den grønne omstilling, er det helt afgørende, at toget er et reelt og pålideligt alternativ til bilen og flyet. Jeg kæmper for en transportpolitik, hvor jernbanen ikke bare er et supplement, men en stærk rygrad i vores mobilitet, både lokalt og internationalt. 🌍💚
Like
3
1 Kommentarer 0 Delinger 460 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind