Brændte Hitler og nazisterne børn levende? Jeg ved det ikke. Men jeg ved, apartheidstaten, de kalder Israel, har gjort det. Vi har set det livestreamet, mens verdens ledere så den anden vej.

Vi har set Vestens moral for åbent tæppe. Det er IKKE den moral, jeg bærer med mig.

Det er ikke min moral og etik - men den har brændt sig fast som en skamplet, en skam vi må leve med.

Mens kristne, muslimer og katolikker fejrede jul, begik Israel folkedrab i landet, hvor Jesus blev født.

Er man troende, når man vælger at være blind?
Brændte Hitler og nazisterne børn levende? Jeg ved det ikke. Men jeg ved, apartheidstaten, de kalder Israel, har gjort det. Vi har set det livestreamet, mens verdens ledere så den anden vej. Vi har set Vestens moral for åbent tæppe. Det er IKKE den moral, jeg bærer med mig. Det er ikke min moral og etik - men den har brændt sig fast som en skamplet, en skam vi må leve med. Mens kristne, muslimer og katolikker fejrede jul, begik Israel folkedrab i landet, hvor Jesus blev født. Er man troende, når man vælger at være blind?
Sad
2
0 Kommentarer 0 Delinger 241 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind