Indrømmet... jeg er en anelse pylret, når det kommer til havens mange skønne larver....

I slutningen af juli mødte jeg en smuk larve af Dromedarspinder- Notodonta dromedarius på en lille Vortebirk, og da jeg ville sætte den tilbage på træet efter at have fotograferet den, blev den næsten snuppet af en Stor gedehams...... det kunne jeg ikke lige bære, så den kom med ind i "larvepensionen", og da jeg kiggede til den næste morgen, havde den forpuppet sig

I fredags sad der den smukkeste imago og ventede på mig
Den lod sig tålmodigt fotografere, og blev naturligvis sat ud på sit træ, da mørket faldt på

Indrømmet... jeg er en anelse pylret, når det kommer til havens mange skønne larver....😅 I slutningen af juli mødte jeg en smuk larve af Dromedarspinder- Notodonta dromedarius på en lille Vortebirk, og da jeg ville sætte den tilbage på træet efter at have fotograferet den, blev den næsten snuppet af en Stor gedehams...... det kunne jeg ikke lige bære, så den kom med ind i "larvepensionen", og da jeg kiggede til den næste morgen, havde den forpuppet sig😃 I fredags sad der den smukkeste imago og ventede på mig😃 Den lod sig tålmodigt fotografere, og blev naturligvis sat ud på sit træ, da mørket faldt på😃
Love
Like
5
2 Kommentarer 0 Delinger 315 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind