Måske vi kan mødes i Ildsjælehuset på Amager den 20. September.
Vi skal holde oplæg om hør, og vise hvordan man bearbejdede hørren i forgangne tider.

Alle er velkommen
Måske vi kan mødes i Ildsjælehuset på Amager den 20. September. Vi skal holde oplæg om hør, og vise hvordan man bearbejdede hørren i forgangne tider. Alle er velkommen
Like
1
0 Comments 0 Shares 214 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In