Da vi var i Frederiksværk, så vi nogle futte rundt i parken med pandelamper. Det så lidt "specielt" ud

Det viste sig, at de spillede en blanding af golf og kroket!
Jeg kan ikke huske, hvad den disciplin hedder.
Da vi var i Frederiksværk, så vi nogle futte rundt i parken med pandelamper. Det så lidt "specielt" ud 😀 Det viste sig, at de spillede en blanding af golf og kroket! Jeg kan ikke huske, hvad den disciplin hedder.
Yay
Like
Love
Haha
5
10 Kommentarer 0 Delinger 522 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind