For mig, handler det ofte om, om der er gode SCENER!

Selv om jeg i starten synes at f.eks. Game Of Thrones var lidt pjattet og plat. især med al den død og random backstabbing der hele tiden var i gang.

Ikke desto mindre, havde den serie nogle fantastiske scener, som virkeligt fungerede og brændte sig ind i hukommelsen.

Det samme kan jeg sige om nogle af scenerne fra serien Gotham, som er mere superhelte orienteret.

Især denne magtkampsscene, hvor Gotham's Joker sætter tingene på plads. Cameron Monaghan fungerede perfekt efter min ydmyge mening.

Han spiller både vanvittig og kalkuleret. Og skifter fra psycho til euforisk på ingen tid.
For mig, handler det ofte om, om der er gode SCENER! Selv om jeg i starten synes at f.eks. Game Of Thrones var lidt pjattet og plat. især med al den død og random backstabbing der hele tiden var i gang. Ikke desto mindre, havde den serie nogle fantastiske scener, som virkeligt fungerede og brændte sig ind i hukommelsen. Det samme kan jeg sige om nogle af scenerne fra serien Gotham, som er mere superhelte orienteret. Især denne magtkampsscene, hvor Gotham's Joker sætter tingene på plads. Cameron Monaghan fungerede perfekt efter min ydmyge mening. Han spiller både vanvittig og kalkuleret. Og skifter fra psycho til euforisk på ingen tid.
Like
2
0 Kommentarer 0 Delinger 256 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind