Det er måske ikke så spændende, men jeg kiggede lige på hvad jeg lå inde med. Jeg har en masse frø fra hvad jeg selv mistænker at være fra storbladet Elmetræer.
Jeg tror de er fra sidste efterår og lå i hele min indkørsel. Skal frø opbevares på en bestemt måde for at de ikke mister sit potentiale som frø.
Det er måske ikke så spændende, men jeg kiggede lige på hvad jeg lå inde med. Jeg har en masse frø fra hvad jeg selv mistænker at være fra storbladet Elmetræer. 😀 Jeg tror de er fra sidste efterår og lå i hele min indkørsel. Skal frø opbevares på en bestemt måde for at de ikke mister sit potentiale som frø.
Love
2
7 Comments 0 Shares 287 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In