Pyyyyyyyha, hvor er der varmt udenfor. Jeg var lige ude i fem minutter og nu løber sveden ned ad næsen….. Men jeg er klar til skybrud og tordenvejr, for jeg var tidligt oppe og fik renset tagrenderne og fjernet blade fra kritiske afløb. Mit gamle egetræ leverer en hel del snask til tagrenderne. Og ihh, hvor ville det være dejligt at få renset luften med en ordentlig skylle.
Pyyyyyyyha, hvor er der varmt udenfor. Jeg var lige ude i fem minutter og nu løber sveden ned ad næsen….. Men jeg er klar til skybrud og tordenvejr, for jeg var tidligt oppe og fik renset tagrenderne og fjernet blade fra kritiske afløb. Mit gamle egetræ leverer en hel del snask til tagrenderne. Og ihh, hvor ville det være dejligt at få renset luften med en ordentlig skylle.
Like
7
5 Kommentarer 0 Delinger 588 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind