Nu læste jeg om Søren, som havde fået løsrevet sig selv fra Amerikans technologi. Hvor han beskrev hvornår USA fik dråben til at flyde over bæret og han begyndte sin rejse væk fra amerikanske ting.
Jeg tænker der er mange her som også er her for at komme væk fra Amerikanske tjenester. Så nu er jeg nysgerrig...
Hvilken situation fik jer til at tænke nu vil jeg frigøres fra USA?

For mig var det Zelensky og Trump situationen.
Nu læste jeg om Søren, som havde fået løsrevet sig selv fra Amerikans technologi. Hvor han beskrev hvornår USA fik dråben til at flyde over bæret og han begyndte sin rejse væk fra amerikanske ting. Jeg tænker der er mange her som også er her for at komme væk fra Amerikanske tjenester. Så nu er jeg nysgerrig... Hvilken situation fik jer til at tænke nu vil jeg frigøres fra USA? For mig var det Zelensky og Trump situationen. ♠️♣️♥️♦️
Like
Love
Yay
9
12 Kommentarer 0 Delinger 727 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind