Jeg sidder i min carport og skriver min bog færdig "Værtindemanual for os med få kræfter" som udkommer den 22. august. En herlig arbejdsplads til varme dage.

Er meget taknemmelig for et dansk alternativ, og glæder mig til at lære socii at kende.
#monahvid.dk #værtindemanual.dk
Jeg sidder i min carport og skriver min bog færdig "Værtindemanual for os med få kræfter" som udkommer den 22. august. En herlig arbejdsplads til varme dage. Er meget taknemmelig for et dansk alternativ, og glæder mig til at lære socii at kende. #monahvid.dk #værtindemanual.dk
Like
7
4 Kommentarer 0 Delinger 913 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind