Island er mærkelig for en dansker. De har åbne vinduer alle steder og varmen er på og det er 5 grader udenfor - det gør heller ikke noget at vandet løber. (Den slags ressourcer koster åbenbart ikke noget). Så snakker de et sprog som er grundlaget for de nordiske sprog og jeg forstår så lidt af det. Og så hedder deres politi “lögreglan” (lovreglen - ho ho) osv. #triokrauka #island2025
Island er mærkelig for en dansker. De har åbne vinduer alle steder og varmen er på og det er 5 grader udenfor - det gør heller ikke noget at vandet løber. (Den slags ressourcer koster åbenbart ikke noget). Så snakker de et sprog som er grundlaget for de nordiske sprog og jeg forstår så lidt af det. Og så hedder deres politi “lögreglan” (lovreglen - ho ho) osv. #triokrauka #island2025
Like
Haha
4
1 Kommentarer 0 Delinger 787 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind