[socii] Når jeg får en notifikation, er det tre af de samme i stedet for bare en enkelt. Når jeg skal læse en kommentar, dukker resten af kommentaren ikk selv frem, selv ved click på ‘mere…’ men kan dog godt trykkes frem ved at trykke et andet sted på skærmen Hvordan er det smartest at give feedback om forskellige tekniske fejl og hvor skal det sendes hen/til?
No bad vibes, jeg vil blot gerne hjælpe lidt på vej
[socii] Når jeg får en notifikation, er det tre af de samme i stedet for bare en enkelt. Når jeg skal læse en kommentar, dukker resten af kommentaren ikk selv frem, selv ved click på ‘mere…’ men kan dog godt trykkes frem ved at trykke et andet sted på skærmen😂 Hvordan er det smartest at give feedback om forskellige tekniske fejl og hvor skal det sendes hen/til? No bad vibes, jeg vil blot gerne hjælpe lidt på vej😘
6 Comments 0 Shares 453 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In