Går I allerede ud at svømme? F.eks. i Jammerbugt. Jeg synes stadig, det er for koldt.
Går I allerede ud at svømme? F.eks. i Jammerbugt. Jeg synes stadig, det er for koldt.
Like
3
4 Kommentarer 0 Delinger 526 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind