Så er jeg færdig med min tredje uddannelse Har færdiggjort min Diplom i Erhvervspædagogik, og kan nu både lave din bil, designe din maskine, og undervise din elev på erhvervsskolerne #diplomuddannelse
Så er jeg færdig med min tredje uddannelse 😀 Har færdiggjort min Diplom i Erhvervspædagogik, og kan nu både lave din bil, designe din maskine, og undervise din elev på erhvervsskolerne 🙂 #diplomuddannelse
Like
Love
8
5 Comments 0 Shares 942 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In