Dejlig gåtur i dag langs Lindenborg Å. Vi var til hundetræning i går, hvor fokus var på tricks og især kommunikation/motivation/kontakt. Nu skal vi bruge aftensmaden der bliver klippet i stykker til træning, og se om vi rykker os sammen til næste gang om en uge.
Dejlig gåtur i dag langs Lindenborg Å. Vi var til hundetræning i går, hvor fokus var på tricks og især kommunikation/motivation/kontakt. Nu skal vi bruge aftensmaden der bliver klippet i stykker til træning, og se om vi rykker os sammen til næste gang om en uge.
Like
5
0 Kommentarer 0 Delinger 764 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind