Hej Ringstedfolk. Dejligt at se at gruppen vokser lidt.
Jeg voksede op i Ringsted, hvor mine forældre drev Skoringen på hjørnet at Skt hansgade og Torvet. Dengang var det en lidt søvnig provinsby lidt i stil med Korsbæk. Jeg har dog ikke boet der siden jeg var 19 år.
Hej Ringstedfolk. Dejligt at se at gruppen vokser lidt. Jeg voksede op i Ringsted, hvor mine forældre drev Skoringen på hjørnet at Skt hansgade og Torvet. Dengang var det en lidt søvnig provinsby lidt i stil med Korsbæk. Jeg har dog ikke boet der siden jeg var 19 år.
1 Comments 0 Shares 243 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In