TIE IKKE! TAL!

Jeg er nået dertil, hvis jeg ikke må ytre mig, hvad glæde har jeg så af et statsborgerskab! der modarbejder demokratiet og ytringsfriheden, og som dør i hænderne på et zio-lederskab.

Hvis DK gerne vil være som israhell og USA, så keep it going Mor Mette og co.
TIE IKKE! TAL! Jeg er nået dertil, hvis jeg ikke må ytre mig, hvad glæde har jeg så af et statsborgerskab! der modarbejder demokratiet og ytringsfriheden, og som dør i hænderne på et zio-lederskab. Hvis DK gerne vil være som israhell og USA, så keep it going Mor Mette og co.
Like
2
2 Kommentarer 0 Delinger 395 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind