Når man skal kalde på køerne, siger man så busse busse eller bosse bosse
Når man skal kalde på køerne, siger man så busse busse eller bosse bosse 🤔
Like
1
3 Kommentarer 0 Delinger 361 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind