Tænkte jeg vil tage en sneglerunde i haven inden sengetid. Vi har ikke fået voldsomt regnvejr i dag, men nok til at få sneglene ud på græsset.
5 dræbersnegle (vi sagde farvel) og 12 vinbjergsnegle. Det er en fornøjelse ikke at være plaget voldsomt af dræbersnegle, fordi vi værner om vinbjergsneglene
Vi har også en god slat leopardsnegle, og de spiser også æggene af dræbersneglene.
Tænkte jeg vil tage en sneglerunde i haven inden sengetid. Vi har ikke fået voldsomt regnvejr i dag, men nok til at få sneglene ud på græsset. 5 dræbersnegle (vi sagde farvel) og 12 vinbjergsnegle. Det er en fornøjelse ikke at være plaget voldsomt af dræbersnegle, fordi vi værner om vinbjergsneglene 😍 Vi har også en god slat leopardsnegle, og de spiser også æggene af dræbersneglene.
Like
Yay
4
2 Kommentarer 0 Delinger 1K Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind