https://politiken.dk/danmark/art10408044/Landmand-om-regenerativt-landbrug-»Folk-siger-det-er-kolort-men-jeg-kalder-det-livseliksir« Jeg er facineret af det økologisk-regenerative og permakultur en! Det er så fantastisk at man kan kombinere sig til sundere jord ved at sætte naturens egne kræfter i spil
https://politiken.dk/danmark/art10408044/Landmand-om-regenerativt-landbrug-»Folk-siger-det-er-kolort-men-jeg-kalder-det-livseliksir« Jeg er facineret af det økologisk-regenerative og permakultur en! Det er så fantastisk at man kan kombinere sig til sundere jord ved at sætte naturens egne kræfter i spil ❤️💚
POLITIKEN.DK
Landmand om regenerativt landbrug: »Folk siger, det er kolort, men jeg kalder det livseliksir«
Landmand Michael Meyer er femte generation på gården og skiftede for ni år siden til økologisk regenerativt landbrug. Han oplever en voksende interesse, men ville ønske, at der var fælles krav til den særlige produktion.
Like
2
0 Kommentarer 0 Delinger 821 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind