Det er hyggeligt at se jer hygger med spillet. Jeg har ikke selv spillet i mange år, men har haft stor glæde af spillet mens jeg gjorede.
Mange gode minder. Jeg havde bla en Night Elf som var Warrior som jeg huskede det var den kommet op på det højeste lv den kunne komme på det tidspunkt. Jeg havde dengang " Wrath of the lich King" som kunne opnå lv 80. Hvad lv kan man opnå i dag?
Det er hyggeligt at se jer hygger med spillet. Jeg har ikke selv spillet i mange år, men har haft stor glæde af spillet mens jeg gjorede. Mange gode minder. Jeg havde bla en Night Elf som var Warrior som jeg huskede det var den kommet op på det højeste lv den kunne komme på det tidspunkt. Jeg havde dengang " Wrath of the lich King" som kunne opnå lv 80. Hvad lv kan man opnå i dag?
Like
4
7 Comments 0 Shares 360 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In