Så fik jeg sat side 7 ind i layoutet. Jeg er så småt begyndt at tænke i udgivelsesbaner, og måske ender jeg denne gang med at oprette projektet i Kickstarter, da jeg ikke ved, hvor mange, der er interessede i at købe albummet. #tegneserier #comics #comicbook #bd
Så fik jeg sat side 7 ind i layoutet. Jeg er så småt begyndt at tænke i udgivelsesbaner, og måske ender jeg denne gang med at oprette projektet i Kickstarter, da jeg ikke ved, hvor mange, der er interessede i at købe albummet. 🙂 #tegneserier #comics #comicbook #bd
0 Kommentarer 0 Delinger 504 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind