Jeg lytter ofte til p8 jazz, og i går hørte jeg om to nyere jazz/folk grupper hvor sangen er i centrum og musikken er lidt over i swing - bossa .... ala Cornelis, mm - ret fedt. Det ene hedder Vildnis og det andet Trubaduren: https://youtu.be/DZkBx5nQzqk?si=CZPvX3-Mgd5uJen8
Jeg lytter ofte til p8 jazz, og i går hørte jeg om to nyere jazz/folk grupper hvor sangen er i centrum og musikken er lidt over i swing - bossa .... ala Cornelis, mm - ret fedt. Det ene hedder Vildnis og det andet Trubaduren: https://youtu.be/DZkBx5nQzqk?si=CZPvX3-Mgd5uJen8
Like
2
1 Kommentarer 0 Delinger 306 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind