Min kat og jeg er pt i Spanien, hvor han er faldet godt til. Jeg adopterede ham for 4 år siden og dér hed han Amigo (ven på Spansk) så jeg synes det er pudsigt at vi nu er hernede.
Min kat og jeg er pt i Spanien, hvor han er faldet godt til. Jeg adopterede ham for 4 år siden og dér hed han Amigo (ven på Spansk) så jeg synes det er pudsigt at vi nu er hernede. 😉
Like
Love
Yay
5
0 Kommentarer 0 Delinger 373 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind