Vi bor i tiny house, men vi ville have vores røde lædersofa med - så den blev delt med en veninde, hun fik biografsæderne og vi beholdt den del der kan blive en dobbeltseng
Vi bor i tiny house, men vi ville have vores røde lædersofa med - så den blev delt med en veninde, hun fik biografsæderne og vi beholdt den del der kan blive en dobbeltseng 😄
Like
3
1 Kommentarer 0 Delinger 466 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind