Besøget på Louisiana startede i Humlebæk havn med en kop kaffe. Tak Lene - det var en rigtig god ide i det skønne vejr - og tak for godt selskab. Udstillingen Havet er værd at besøge.
Besøget på Louisiana startede i Humlebæk havn med en kop kaffe. Tak Lene - det var en rigtig god ide i det skønne vejr - og tak for godt selskab. Udstillingen Havet er værd at besøge.
Love
Like
Yay
4
0 Kommentarer 0 Delinger 793 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind