Jeg spiller bas, lyre og fløjter i orkestre af forskellige genrer: Latin, Vikinge/folk, Rock, m.m.. Mine orkestre pt. er TicoNico - Argentinsk/Brasiliansk; ComboCaribe - Cubansk/Mexicansk; Striim & Pedersen - eksperimentel baggrundsmusik; TrioKrauka - Vikinge folk og Krauka - Elektrisk Vikinge folk. Og så bygger jeg folk instrumenter.
Jeg spiller bas, lyre og fløjter i orkestre af forskellige genrer: Latin, Vikinge/folk, Rock, m.m.. Mine orkestre pt. er TicoNico - Argentinsk/Brasiliansk; ComboCaribe - Cubansk/Mexicansk; Striim & Pedersen - eksperimentel baggrundsmusik; TrioKrauka - Vikinge folk og Krauka - Elektrisk Vikinge folk. Og så bygger jeg folk instrumenter.
0 Kommentarer 0 Delinger 600 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind