Jeg synes, det er fedt, at mange mennesker elsker musik. Jeg forstår bare ikke, når de insisterer på, at det skal være fra deres ungdom i et fjernt årtusinde. Og visse af de ældre kunstnere laver jo stadig høreværdig musik!!! #mylenefarmer #depechemode
Jeg synes, det er fedt, at mange mennesker elsker musik. Jeg forstår bare ikke, når de insisterer på, at det skal være fra deres ungdom i et fjernt årtusinde. Og visse af de ældre kunstnere laver jo stadig høreværdig musik!!! #mylenefarmer #depechemode
Like
Love
Yay
4
0 Kommentarer 0 Delinger 832 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind