Hver gang jeg trykker på huset, for at gå til forsiden, eller prøver at komme på Socii, så får jeg en syntax fejl. Alt andet kan jeg godt se...
Hver gang jeg trykker på huset, for at gå til forsiden, eller prøver at komme på Socii, så får jeg en syntax fejl. Alt andet kan jeg godt se...
Like
1
3 Kommentarer 0 Delinger 1K Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind