Forsiden
  • Nu har jeg taget endnu et skridt længere væk fra nordamerikanske techkapitalister. Jeg er gået over til Proton-mail i stedet for gmail. Det var ret let at skifte. Indtil videre er min gmail-konto dog stadig åben, da evt mails til denne adresse automatisk og indtil videre bliver overført til min nye mail.
    Nu har jeg taget endnu et skridt længere væk fra nordamerikanske techkapitalister. Jeg er gået over til Proton-mail i stedet for gmail. Det var ret let at skifte. Indtil videre er min gmail-konto dog stadig åben, da evt mails til denne adresse automatisk og indtil videre bliver overført til min nye mail.
    Like
    Yay
    11
    1 Kommentarer 0 Delinger 402 Visninger
  • https://youtu.be/wYySjGwJSX0?si=NrO6TzqBSmntyz1P
    https://youtu.be/wYySjGwJSX0?si=NrO6TzqBSmntyz1P
    Yay
    Like
    Love
    5
    0 Kommentarer 0 Delinger 408 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind