Forsiden
  • Jeg er helt ny herinde , skiftede til Huud for en uge siden, men fandt så dette medie, det vil jeg nu afprøve . Det er bare enogg eg ny svært at gå mine venner til at flytte fra Facebook på trods af at de vil boycotte alt amerikansk
    Jeg er helt ny herinde , skiftede til Huud for en uge siden, men fandt så dette medie, det vil jeg nu afprøve . Det er bare enogg eg ny svært at gå mine venner til at flytte fra Facebook på trods af at de vil boycotte alt amerikansk
    Love
    Like
    Wow
    7
    2 Kommentarer 0 Delinger 560 Visninger
  • Gruppeforslag

Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind