Gruppe for råd og vejledning i og om udrydelse af dræbersnegle
-
Public Group
-
5 Posts
-
3 Photos
-
0 Videos
-
Reviews
-
Hus & have
Recent Updates
-
Så er der igen nogen der har gjort, ikke i nælderne, men potentielle træk i haveejernes portemonnæ. Hvornår mon de kommer med en dræbersnegledræbermaskine!
https://ing.dk/artikel/dansk-startup-har-udviklet-en-fejende-faetter-til-robotplaeneklipperen#comment-2629965Så er der igen nogen der har gjort, ikke i nælderne, men potentielle træk i haveejernes portemonnæ. Hvornår mon de kommer med en dræbersnegledræbermaskine! https://ing.dk/artikel/dansk-startup-har-udviklet-en-fejende-faetter-til-robotplaeneklipperen#comment-2629965
ING.DKDansk startup har udviklet en fejende fætter til robotplæneklipperen | IngeniørenMed inspiration fra racerbiler, hjemmeprintede 3D-komponenter og utallige timer på Youtube har Alf Olsen udviklet en robotfejemaskine, der kan klare alt fra blade til sne. Nu skal de første robotter testes i virkeligheden.0 Comments 0 Shares 113 ViewsPlease log in to like, share and comment! -
Jeg roder iblandt lidt med ideer til montering af strømførende tråde på højbede. Fandt denne som desværre ikke lige er til at skrue fast, men tæt på noget i den retning jeg ønsker. Prisen er også lidt til den ublu side i forhold til hvad det er. Men det er tæt på en mulighed!Jeg roder iblandt lidt med ideer til montering af strømførende tråde på højbede. Fandt denne som desværre ikke lige er til at skrue fast, men tæt på noget i den retning jeg ønsker. Prisen er også lidt til den ublu side i forhold til hvad det er. Men det er tæt på en mulighed!6 Comments 0 Shares 115 Views
-
Jeg har på konens initiativ på et loppemarked anskaffet et par billige sneglefælder (to for ti kroner). Umiddelbart noget skrammel, der garanteret vælter og flyver væk ved næste blæsevejr (heroppe nordpå, hvor det også blæser når det er vindstille). Havde jeg set lidt mere på dem inden jeg lagde de ti kroner, så havde jeg nok ikke købt dem. Men konen insisterede, de var jo billige!Jeg har på konens initiativ på et loppemarked anskaffet et par billige sneglefælder (to for ti kroner). Umiddelbart noget skrammel, der garanteret vælter og flyver væk ved næste blæsevejr (heroppe nordpå, hvor det også blæser når det er vindstille). Havde jeg set lidt mere på dem inden jeg lagde de ti kroner, så havde jeg nok ikke købt dem. Men konen insisterede, de var jo billige!3 Comments 0 Shares 117 Views
-
Jeg har lige anskaffet mig et par "snegelfælder" - ret meget mod min kones vilje. Hun vil hellere bruge aftenTIMER på manuelt at jagte sneglene og slå dem ihjel. Men nu er de ankommet, og jeg tænker de skal stå og (forsøge) at beskytte mine kartofler.
Hvis der er nogen derude med erfaringer med fælden, så må de meget gerne dele ud. Afstand mellem fælder. Placering i forhold til afgrøde. Virker de?Jeg har lige anskaffet mig et par "snegelfælder" - ret meget mod min kones vilje. Hun vil hellere bruge aftenTIMER på manuelt at jagte sneglene og slå dem ihjel. Men nu er de ankommet, og jeg tænker de skal stå og (forsøge) at beskytte mine kartofler. Hvis der er nogen derude med erfaringer med fælden, så må de meget gerne dele ud. Afstand mellem fælder. Placering i forhold til afgrøde. Virker de?0 Comments 0 Shares 149 Views -
Denne gruppe er for folk der vil være med til at udrydde dræbersneglen i Danmark.
Dræbersnegle er invasive i den danske natur (og kultiverede jorder). I gruppen er det tilladt, at promovere tilladte metoder til bekæmpelse af dræbersnegle. Opdager jeg promovering af ikke-tilladte metoder, sletter jeg indlæg (også uden varsel), og fortsætter det kan man risikere bandlysning i gruppen. Men så langt når vi ikke, vel. Aftale?Denne gruppe er for folk der vil være med til at udrydde dræbersneglen i Danmark. Dræbersnegle er invasive i den danske natur (og kultiverede jorder). I gruppen er det tilladt, at promovere tilladte metoder til bekæmpelse af dræbersnegle. Opdager jeg promovering af ikke-tilladte metoder, sletter jeg indlæg (også uden varsel), og fortsætter det kan man risikere bandlysning i gruppen. Men så langt når vi ikke, vel. Aftale?0 Comments 0 Shares 146 Views
More Stories