Udveksling af erfaringer, idéer, billeder om og med M¨rklin digital H0 modeltog.
-
Public Group
-
5 Posts
-
8 Photos
-
2 Videos
-
Reviews
-
Andet
Recent Updates
-
Please log in to like, share and comment!
-
-
Lad mig lægge ud med at præsentere mig selv. Jeg er medstifter af den meget lille modeltogsforening VBB - ValhalBaneByg. Vi bygger 'freestyle' dvs vi har ikke noget permanent anlæg og vi bygger ikke landskaber. Det hele er meget råt som det vist også fremgår af billederne. Vores 'sessions' varer 3 dage, hvorvi bygger en lidt kompliceret anlæg, kører og piller ned.Lad mig lægge ud med at præsentere mig selv. Jeg er medstifter af den meget lille modeltogsforening VBB - ValhalBaneByg. Vi bygger 'freestyle' dvs vi har ikke noget permanent anlæg og vi bygger ikke landskaber. Det hele er meget råt som det vist også fremgår af billederne. Vores 'sessions' varer 3 dage, hvorvi bygger en lidt kompliceret anlæg, kører og piller ned.0 Comments 0 Shares 277 Views
2
-
-
Gruppeforslag
More Stories