Fly Simulator
Fly Simulator
  • Offentlig gruppe
  • 8 Indlæg
  • 5 Fotos
  • 0 Videoer
  • Anmeldelser
  • Videnskab & teknologi
Fastgjort opslag
Skal vi se, om vi kan få en grubbe op at kører omkring fly simulering.
Her kan vi dele tanker, oplevelser, spørgsmål, foto m.m.
Det er helt ligemeget hvad du flyver på/med, det er ikke størrelsen på simulatoren som der betyder noget, det er vores fælles interesse, som vi skal pleje her.
Her et billede fra min simulator i 2007
Skal vi se, om vi kan få en grubbe op at kører omkring fly simulering. Her kan vi dele tanker, oplevelser, spørgsmål, foto m.m. Det er helt ligemeget hvad du flyver på/med, det er ikke størrelsen på simulatoren som der betyder noget, det er vores fælles interesse, som vi skal pleje her. Her et billede fra min simulator i 2007
1 Kommentarer 0 Delinger 214 Visninger
  • En video fra årets DAX - Diamond Air Xpress 20 års jubilæum event.
    I to dage blev der hygget, snakket og fløjet.
    Lækker aftensmad om fredagen og åbent hus om lørdag.
    Simex aviation training ved Kolding var super flinke, at lægge lokaler og 737 flysimulator til, så vi havde både 737 og MD-80 fullsize simulatorer til rådighed.

    https://youtu.be/fKpFU0bEqLs?si=6WbPKQMKUOuDuMQr
    En video fra årets DAX - Diamond Air Xpress 20 års jubilæum event. I to dage blev der hygget, snakket og fløjet. Lækker aftensmad om fredagen og åbent hus om lørdag. Simex aviation training ved Kolding var super flinke, at lægge lokaler og 737 flysimulator til, så vi havde både 737 og MD-80 fullsize simulatorer til rådighed. https://youtu.be/fKpFU0bEqLs?si=6WbPKQMKUOuDuMQr
    0 Kommentarer 0 Delinger 151 Visninger
  • Når simulatoren gør hvad den skal, men teknikeren slet ikke har en ide om hvad der skete
    https://youtu.be/b5nEz26HXSM?si=31o9o8Jj3pQhdYbh
    Når simulatoren gør hvad den skal, men teknikeren slet ikke har en ide om hvad der skete 😄 https://youtu.be/b5nEz26HXSM?si=31o9o8Jj3pQhdYbh
    0 Kommentarer 0 Delinger 152 Visninger
  • Skal vi se, om vi kan få en grubbe op at kører omkring fly simulering.
    Her kan vi dele tanker, oplevelser, spørgsmål, foto m.m.
    Det er helt ligemeget hvad du flyver på/med, det er ikke størrelsen på simulatoren som der betyder noget, det er vores fælles interesse, som vi skal pleje her.
    Her et billede fra min simulator i 2007
    Skal vi se, om vi kan få en grubbe op at kører omkring fly simulering. Her kan vi dele tanker, oplevelser, spørgsmål, foto m.m. Det er helt ligemeget hvad du flyver på/med, det er ikke størrelsen på simulatoren som der betyder noget, det er vores fælles interesse, som vi skal pleje her. Her et billede fra min simulator i 2007
    1 Kommentarer 0 Delinger 214 Visninger
  • 0 Kommentarer 0 Delinger 170 Visninger
  • 0 Kommentarer 0 Delinger 141 Visninger
  • 0 Kommentarer 0 Delinger 140 Visninger
  • 0 Kommentarer 0 Delinger 156 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind