Mange tak for din anmeldelse.
Det sætter vi stor pris på.
Især går en god fortjeneste til Freddy Møller, som med administrator på gruppen.
Han er dygtigt til at lave nogle positive indlæg.
Finder du nogle positive nyheder, skal du være velkommen til at poste dem.
Med venlig hilsen Kenneth