Verdensmål på spil
apr
23
Kom og vær med til at spille brætspillet "Verdensmål på spil"
Der vil være kort introduktion til FN's klimamål og specielt med fokus på sult og konflikter af Niclas Aarestrup som også er ham der guider os igennem dette brætspilsarrangement.
Første spil + gennemgang starter kl. 17.00 og andet spil + gennemgang starter kl. 19.00.
Man kan sagtens deltage begge gange.
Det foregår i cafeområdet på 2. sal.
  • 23
    Apr
    Odense Hovedbibliotek, Borgernes Hus, 5000 Odense C
    Kom og vær med til at spille brætspillet "Verdensmål på spil" Der vil være kort introduktion til FN's klimamål og specielt med fokus på sult og konflikter af Niclas Aarestrup som også er ham der guider os igennem dette brætspilsarrangement. Første spil + gennemgang starter kl. 17.00 og andet spil + gennemgang starter kl. 19.00. Man kan sagtens deltage begge gange. Det foregår i cafeområdet på 2. sal.
    Like
    Yay
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 237 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind