Økumenisk vandring
Febr
3
Fra den katolske kirke i Mariegade til Domkirken. Medlemmer fra alle byens kirkesamfund deltager.
Slutter med suppe på Domkirkepladsen.
    Der er ikke noget at vise

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind