Fantastisk ny cafe i Randers

0
102

Jeg var i dag til morgen på besøg i café Bernth på Rådhustorvet. Det kan varmt anbefales. Jeg har besøgt mange caféer, men de hæver lige barren for hvordan god mad skal laves. Tak for en god oplevelse.

Like
3

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind